topfoto-00.jpg
topfoto-02.jpg
topfoto-04.jpg
topfoto-05.jpg
topfoto-06.jpg

Didaktisk forskning og ikke blot forskning

LEVEL -UP-læseundervisningen står udelukkende på skuldrene af forskningsbaseret, international, anerkendt, didaktisk forskning, der til sammen præcis fortæller, hvordan den enkelte i alle aldre når det didaktiske mål - et hyppigt højere niveau gennem undervisningen, - som læseforsker Marie Clay, Vygotsky, gaming og flowteorien. Vygotsky alene er ikke nok! 
For lærerne har brug for en forskningsbaseret didaktik der præcis instruerer dem i, hvordan de i undervisningen helt sikkert kan motivere den enkelte til hyppig LEVEL UP, så det også bliver fakta og de dermed forebygger læseproblemer og manglende læselyst. 

Didaktisk forskning er nemlig forskning, der instruerer lærerne i, hvordan de præcis skal gøre i undervisningen, for at opnå bestemte mål. 

Bestil bog og kursus i LEVEL UP her 

Tilbage til forsiden her